Ramadhan

Assalamualaikum, salam lebaran. chewwahh..konon nak raya puasa baru hari ketujuh. wakakaka. 
salam Ramadhan semua bg umat islam sekalian, alhamdulillah syukur ke hadrat illahi dgn limpah dan krnianya *ehh. gaya mcm nak bg ucapan kt perhimpunan pulak hakuu, ahhak. ok ok. syukur la kan kita dapat bertemu Ramadhan lagi pd tahun ini. syukur amat *amin. 

aku jugak rasa syukur sgt Allah bagi peluang kt aku melanjutkan pelajaran di peringkat ijazah pd tahun ni, dekat pulak tu, ada kawan baik dapat sama pulak tu, dapat course idaman pulak tu. YA ALLH!! Syukur sgt nih. ma abah lagi suka sebab dapat dekat. jangan la dtg tiap minggu. jangan jangan. haha. Tahniah dkt rakan rakan yang dpt smbung belajar jugak. mana mana pun sama. jauh ke dekat pun sama *kalau yg jauh tiket habis nasib hang la tumpang lori ayam. wakakaka. *evil laugh. 

uni apa aku dapat? uni biasa biasa tak high class mcm korang. course yang mmg aku nak sambung sesangat. jatuh cinta padanya di usia 19 tahun. dan sehingga kini aku mencintainya.. *geli hati ayat jiwang like vcjhdbckahsj . hahaha. ekonomi. ye aku syg eko! yeayy!!. hihi. and and yang best gila nya tasya pun dpt sama UNI dgn aku, sama COURSE lagi tuwww. jeles isma. kahkah. jht aku. 

ok, di bulan puasa yang mulia ni, aku nak ambil peluang sikit la, nak mohon maaf ats kekasaran bahasa ke tingkah laku ke selama 20 tahun aku hidup ni. banyak salah tu. tapi tak engat semua.  *garu dagu. emm, semoga diampunkan dosa2 yang lepas dari yang maha kuasa ALLAH SWT. sama sama lah kita menjalankan ibadat lebih di bulab puasa bulan penuh rahmat ni kawan2.. syaitan pun tak ada nak hasut kita. jadi yang jahat tu diri kita sendiri, jangan nk kata "setan la ni hasut aku,*tepis*" no no! setan takde. kita la setan kalau jahat sgt tak solat tak puasa tak bersedekah semua. kn.. nasihat kt diri sndiri jugak ni. 

okay lah. thats all. selamat beramah semua. mmuahhhh!! ;)


No comments: