say hello

salam., hye hello. * lelambai tangan muka beriya.
perhh perhh.. gila lama tak update blog. lalala. haha. kemalasan itu melanda di kala ini. nak install blog page dalam note tp tak engat google acc. sad ever after. so terpaksa den bukak ikot lappy ini yow *style rembau most wanted. ok. sekarang dah the end of JUN ok. gila lah. aku xtau apa aku buat sepnjang panjang cuti aku ni. huh. so now tinggal lg 2 bulan baki cuti. next month result uni for bachelor keluar. YA ALLAH, harap2 dpt dekat2 dgn pahang darul makmur ini. biasalah i kn anak mnja mana boleh jejauh ngn ma n abah. konon mengada nbhkdfhdlkfhcdskuhflkgchsl je aku ni. haha. 

ok. tadi baru balik dari sekolah ambil jubah utk digunakan pd hari anugerah smart gemilang yg tak berapa nk bergemerlapan sgt tuh. happy dpt join tp lg best kalau buat kt sekolah kn. huhukk. tp kenapa buat kt tempat lain nya!! *maroh tekan2 keyboard. anyway, takpe la yg tuh. peduli hape aku. haha. 

ok. ahad ni kena pergu UMP sbb join short course kt sana. seminggu pulak kali ni. lama sgt sebenarnya bg aku nak tggal rumah, kucing, mama, tv semua2 la. mcm tak nak pergi. tapi kena jugak pergi sbb dh rinduu sgt dekat tasya, azie n nik n isma n nad. huhu. so can gather kt sana selama 6 mlm tu kira buat lepas rindoo lah. amboi ngade nk mmposs aku. haaha. 

kira dh boleh outni sbb perut tgh buat konsert ROCK gegar. lapar gila. nak gy dapur melahap sat naa. bubye.. lup you muahhh muahhh. hehe. daa~

No comments: