20

Salam ebelibadi, muahh sikek. *amboi over
haha. okay, now its october already. oh. i mean the end of october. woo. tak sangka kan. cepat sangat pasak berlalu, next two weeks dah november! november dah!!! Ya Allah. cepat sgt bumi berputar buat kita tak sedar sehari hari berlalu mcm tu je. and me? masih berada di takuk lama. di UMT. belajar and manjalani hidup sbgai student mcm biasa. buat assignment and discussion and test and rotate semua tu balik and blablablabla. 

and malam ni pulak bosan tahap apa smpai haku buka lappy hupdate blog. arghhh. bosan amat. xde teman nak bergurau nak bergalok. *taso still kt kuantan* .. huh. bosan amat. and and malas gila nak buat kerja mikro sumpah malas!! tak suka betul Dr tu, nyampah bagi tuto sbg assignment!! malas tahun nak buat latihan. mood study still menjauh.. moh ler naik bus expresss mood woi!! tak dtg2 mood nya, sekarang dh midterm. 2 bulan lg nak final acane ni?? ce cter ce cter. haih. 

now, is playing BTOB song. WOW. hihi. addict pulak aku kt minhyuk ni. omg so cute. huhu. sape kesah aku baling parang. nak? aku suka org biasa x leh. crush org tu xleh. tak tau r lau aku suka kt idol korea pun nak kutuk aku. mmg makan kapak la lam mulut kau. semua pasal org tak boleh. ajet-ajet bagus sgt la tuh. huh. *flip selimut*

k lah. done dah. rindu tasya kecik sgt. woohooo. nangis haku malam ni. kbye. wassalam. 

No comments: