kat is back!

assalamualaikum semua, hai i'm back! finally. hiks. akhirnya blog sudah bertukar genre dari cover cute story kepada filem aksi komedi. yeahh! Supermak.. eh ehh superman.. hee. okay here we go. last saya update blog ni entah berapa bulan yang lalu, that was before i having stpm kot. haha. and pasal tu, no komen. tunggu saja result yang bakal menjelma bulan mac nanti. ouhh takot. sungguh menyeramkan dgn hanya membayangkan nya. tapi semua minta tolong doa sama eh. supaya kat dan rakan2 dapat result cemerlang. aminn.. aminn.. *tutup mata.

okay, mari cerita mengenai apa yang menyebabkan kita sibuk sgt sejak empat menjak ni. why? hihi. it is because my older sis, kak yam akan mendirikan rumah tangga tak lama lagi. ohmai. nmpak nya sy pun dh tua. i'm 20!! adult already. tak dpt imagine cos perangai tak ubah macam budak ting3. opss. hihi. semestinya saya mls nak check spelling error sy so abaikan, butakan mata anda. ok?! good. 

seperti semua sedia maklum, saya cuti sampai bulan 9. BULAN 9!! lama uww. sekarang bari januari kan. huh. bosan bosan. semua story dh sy tgk. nak buat apa lagi tak tahu lah. tido mybe. haha. how about my love story?? heh. saya takkan cerita kt blog cos sy suka genre ganas dan aksi. tak suka genre loving doving nih. huhu. jangan marah, lagipun saya tak suka lah bila saya tulis kt blog n ada org yg tak tahu apa apa jump to the conclusion. takmo takmo. kat tak suka. benda dah lepas tlg lah jgn ungkit. betulla org kata klau dh jd ex mmg susah nak jd kawan kalau tak cukup sporting. pheuwwh. -,-v 

okay.. penat berleter. berleber setelah sekian lama menyepi diri. hiks. rasanye msti byk spelling error. malas lah nak backspace and betulkan. sumpah malas. bak kata orang, "yang lepas biarkan berlalu, yang baru kita buat betul betul". ada ke mcm tu. memandai aku. :p

original me with le spec. ohh. saya sgt silau. hiks

happy moment ;)

rumah yg serabut cos wedding k.yam next week!
bye semua. see you owl next time.

No comments: