apakah manusia

salam. ye. saya kembali bukan ingin bergosip tetapi ingin meluahkan rasa hati dijiwa yang tak berpuas hati dengan segelintir manusia. saya juga bodoh tidak menduga apakah ini manusia?!. okay. tarik nafas jap. hembus. semua ready.

begini al kisah nye. saya terjumpa satu akaun di twitter. apa kejadah tweet pasal agama(islam) hanya untuk dpt gelaran tweet femes?? heh. yang tu sy buat dono je. saya bukak febret tweet dia. ohh awesome nye. sama pulak dgn tweet yang awk post tadi. sy tertipu. awk copy je? ohh. maaf jika tersilap. and saya mmg tak kesah. ramai je manusia buat mcm tu. and tiba tiba sy terbaca tweet yg berselerak di TL sy. semua org ckp awk cantik sgala bagai bidadari di kayangan nun jauh disana. ohh maaf jika terlebih. hihi. saya buka pic di twitter awk. ouhh. ouhh. ouhh. alhamdulillah saya tiada penyakit jantung. awk memakai pakaian seperti org di eropah?. semua baju awk tiada lengan? peha berkilat? rambut brkarat? dan dan.. kuku so cantik bewarna warni. and you call it as a beauty?awk juga smoke. kissing and etc. and me was like.. *ternganga tak percaya. 

ini wanita yg dipuji puji org?? apakah mereka buta? main sedap RT apa yg di tweet mengenai islam oleh orang seperti itu. paling mengejutkan gmbar nye di disco. semoga mereka sedar akan kesalahan mereka. saya bukan lah baik mana, tapi hanya ingin meluahkan kata dan terkejut di hati ini. huhh. apakah manusia sekarang. tp that girl kalau comel sungguh takpe. bkn nak kata, Allah menciptakan dirimu cantik apabila menutup aurat. jadi paham paham laa ehh. tak mention sape sape. jangan terasa. jauh la beza comey neelofa lagi. hihi.

saya berharap you owls tak menyalah tafsirkan cerita ini sbgai gosip kerana sy hanya menulis segala yang sy ingin luahkan disini. sama sama berdoa dan bersyukur kerana kita dilahirkan sebagai islam dan beramal di jalan Allah SWT. Aminn..

\
so maybe they are your friends. hiks.

No comments: