Lets start run

hello, its saturday. one cool day. hihi
assalamualaikum.. 
2012 bakal berakhir, ya, bagi saya, cepat sangat tahun ni nak berlalu. and tahun 2013 akan datang . umur jugak makin meningkat. 20 tahun! di ulang 20 tahun k. tua rasa nya diri ini tiba-tiba. heh -,- 
rumah tengah renovate lagi, lama lah pulak. kejap nak tambah tu, nak tambah ni. bosan dah. mesti rinduu rumah lama nnti. huhuks. exam trial dah habis, dengan result yang tak seberapa, saya akan cuba bantu kawan2 seiring sama-sama dengan saya yang tak seberapa ni. harap-harap semua tak kecewa bila ambil result next year! hope so. :) 
tiba-tiba ada berita menyedihkan saya minggu lepas, my bestfriend, ya. dia. her beloved bf buat perangai. n me was like. wth this boy. tolong lahh. kami nak exam, saya tak nak apa-apa ganggu emosi dia. be strong my friend. he is just like other man. No worries k. pegang tangan aku, jalan ke menara gading sama-sama. aku janji takkan lepaskan tangan kau, sampai kita kt hujung menara :) . i promise.

No comments: