all deleted :')

ya. semua dah deleted. semua. tak nak tulis lagi. percaya? percayalah saya sedang menipu. hmm. maybe saya akan update lagi tapi bukan selalu. kenapa? persoalan. saya pun tak tahu . i'm just wrote my lovely life here. kenapa mesti ada yang nak sibuk-sibuk mengata. susahh. susah nak buat org diam . jadi biar aku yg diam .
aku nak menulis pun jadi terhad, sikit-sikit backspace, ye, terpaksa jaga hati orang satu, but then, dia bukan jaga hati aku. manusia. mmg macam tu kan. sakit hati . diam lagi.
"As long as one heart still hold on, then hope is never really gone"-Tumblr
diam ialah ubat kepada masalah . aku diam sampai sekarang. dan cuba berlagak tiada apa-apa berlaku. try to smile in a fake face . try to make a beautiful laugh in a true cry . yes, i'm dying now. please stay at my back, tasya, isma, azie, mila. maybe they cannot make me forget the thing, but they can make me think other things . thanks for all. thanks again. me love them. i hope i can erase all the memories in a day :')

No comments: